B.U.J.
Biežāk uzdotie jautājumi. Vēlos pavaicāt par:
Preču pasūtīšana un norēķini
Kā varu zināt, ka preces ir pasūtītas un pasūtījums tiek izpildīts?
Mēs informējam pircēju par preču pasūtījumu un plānoto sūtījuma piegādes termiņu, nosūtot paziņojumu uz pircēja norādīto e-pastu. Ja neesat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, iespējams, ka, aizpildot pasūtījumu, nepareizi esat norādījis e-pasta adresi. E-pasta ziņojums varētu būt nonācis surogātpastā vai reklāmas ziņojumu sadaļā. Pārbaudiet šīs mapes savā e-pastā.
Ja nesaņemat pasūtījuma apstiprinājumu, lūdzu, informējiet mūs pa tālruni +371 661 63047 vai e-pastu klienti@imperija.lv. Mēs pārbaudīsim jūsu pasūtījuma statusu un nosūtīsim jums jaunu pasūtījuma apstiprinājumu.
Kā samaksāt par precēm?
Par precēm varat samaksāt:
- ar internetbankas starpniecību (Swedbank, SEB, Nordea, Citadele u.c.).
- skaidrā naudā vai ar bankas karti kurjeram, kas piegādā preces.
- ar bankas pārskaitījumu uz vienu no mūsu kontiem (attiecas tikai uz juridiskām personām).
- ar bankas karti, saņemot preces “Omniva” pakomātā.
Plašāk par to lasiet sadaļā “Droša iepirkšanās”.
Neizdevās veikt apmaksu. Ko darīt?
Ja pasūtījuma apmaksu esat izvēlējies veikt ar internetbankas starpniecību, bet nav izdevies samaksāt, sazinieties ar mums un informējiet mūs par to. Nosūtīsim jums priekšapmaksas rēķinu, saskaņā ar to varēsiet veikt bankas pārskaitījumu.
Sazinieties ar mums pa tālruni +371 661 63047 vai e-pastu klienti@imperija.lv, un mēs atbildēsim Jums vienas darba dienas laikā.
Vai varu atcelt iesniegto pasūtījumu?
Pasūtījuma izpilde tiek uzsākta uzreiz pēc tā iesniegšanas, taču, ja pasūtījums vēl nav nosūtīts, to var atcelt, piezvanot mums pa tālruni +371 661 63047. Ja sūtījums jau ir nodots kurjeram, tad nebūs iespējams atcelt pasūtījumu.
Vai varu mainīt iesniegto pasūtījumu?
Saskaņā ar interneta veikala noteikumiem mēs nevaram mainīt jau iesniegtus pasūtījumus. Ja netiks veikta apmaksa, pasūtījums tiks anulēts.
Piegāde
Kādi ir piegādes veidi?
- Preces uz Jūsu norādīto adresi piegādās sūtījumu piegādes uzņēmums “Venipak”.
- Preču piegāde uz “Venipak” pakomātu vai saņemšanas punktu.
- Preču piegāde uz “Omniva” pakomātu.
Ja esat pasūtījis vairāk nekā vienu preci, jūsu pasūtījumu var piegādāt vairākos sūtījumos. Par divu vai vairāku sūtījumu piegādi nav jāmaksā papildus.
Plašāk par to lasiet sadaļā “Preču piegāde”.
Kad saņemšu savu pasūtījumu?
Preču piegādes termiņi ir norādīti pie katras preces apraksta.
Mēs apņemamies pielikt visas pūles, lai Jūsu izvēlētā prece tiktu piegādāta pēc iespējas ātrāk, tāpēc, pērkot mūsu interneta veikalā preces, kuru piegādes termiņš ir norādīts 1–2 darba dienas, 99 % gadījumu šīs preces saņemsiet 1–2 darba dienu laikā.
Plašāk par to lasiet sadaļā “Preču piegāde”.
Cik maksās lielgabarīta preces piegāde?
Lielizmēra vai smagas preces piegādās DPD kurjers (neatkarīgi no tā, vai pircējs ir izvēlējies preču piegādi ar Venipak kurjeru) saskaņā ar tobrīd spēkā esošajām piegādes cenām.
Plašāk par to lasiet sadaļā “Preču piegāde”.
Cik maksās lielgabarīta preces uznešana?
Līdz 31 kg smaga sūtījuma uznešanas pakalpojums ietilpst piegādes cenā, kurjers uznesīs sūtījumu līdz jūsu durvīm.
Lielizmēra vai smagākas nekā 31 kg (lielgabarīta) preces piegādes cena ir atkarīga no pasūtītās preces svara.
Plašāk par to lasiet sadaļā “Preču piegāde”.
Preču atpakaļatdošana un naudas atmaksa
Vēlos atdot preci. Ko darīt?
Lai atdotu preci, aizpildiet šo Preču atpakaļatdošanas veidlapu (datu aizpildīšanai izmantojiet informāciju, ko ievadījāt atdodamās preces iegādes brīdī).
Plašāk par to lasiet sadaļā “Preču atpakaļatdošana”.
Kādi ir preču atpakaļatdošanas veidi un cenas?
Atpakaļatdošanas veidlapas aizpildīšanas laikā varēsiet izvēlēties jums ērtāko preču atpakaļatdošanas veidu:
- Atpakaļatdošana ar kurjera starpniecību.
- Atpakaļatdošana, izmantojot “Omniva” pakomātu.
Plašāk par to lasiet sadaļā “Preču atpakaļatdošana”.
Saņēmu brāķētu preci. Vai par atpakaļatdošanu būs jāmaksā?
Par brāķētas preces atpakaļatdošanu nebūs jāmaksā. Preci varat atdot Jums ērtā veidā:
- ar kurjera starpniecību;
- izmantojot “Omniva” pakomātu.
Plašāk par to lasiet sadaļā “Preču atpakaļatdošana”.
Kad saņemšu naudu par atpakaļatdotām precēm?
Pēc atpakaļatdodamās preces saņemšanas un kvalitātes novērtēšanas pārskaitīsim naudu uz Jūsu norādīto kontu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts rakstisks paziņojums par atteikumu no pirkuma līguma.
Vai “Imperija” precēm piemēro garantiju?
Visām precēm, ko mēs pārdodam, tiek piešķirta garantija. Garantijas laiks, ko piešķir ražotājs, ir norādīts preces aprakstā, bet, ja tas nav norādīts, tad precei saskaņā ar likumu ir spēkā 24 mēnešu garantija. Juridiskām personām tiek piešķirta 12 mēnešu garantija.
IMPERIJA klubs
Kas ir IMPERIJA klubs?
IMPERIJA klubs ir lojalitātes programma klientiem, kas iepērkas interneta veikalā Imperija.lv.
Kāpēc ir vērts būt par IMPERIJA kluba biedru?
- īpašas cenas precēm;
- paziņojumi par jaunākajām precēm un akcijām;
- 30 dienu preču atpakaļatdošanas garantija.
Kā kļūt par IMPERIJA kluba biedru?
Kļūt par IMPERIJA kluba biedru ir vienkārši – tas neko nemaksā. Iepirkšanās laikā vienkārši jāpiereģistrējas, un pēc reģistrācijas iegūsiet visas kluba biedra privilēģijas.
ESTO līzings
Kas ir ESTO?
ESTO ir finanšu pakalpojumu uzņēmums, kas dibināts 2016. Gadā Igaunijā. Zīmols radās, ņemot vērā nepieciešamību pēc jaunas paaudzes maksājumu risinājumiem, kas būtu piemēroti gan gala patērētājam, gan tirgotājam. Šodien ESTO piedāvā plašu maksājumu risinājumu klāstu Baltijā, un tā partneru tīklu veido vairāk nekā 2000 partneru un veikalu un vairāk nekā 200 000 klientu. Ar noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties šeit: esto.eu/lv. Ja jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar ESTO LV AS darbinieku, rakstot uz info@esto.lv vai izmantojot esto.eu/lv LIVE-chat logu.
Kādas ir ESTO līzinga galvenās priekšrocības?
ESTO nomaksa ir ātra un ļoti ērta maksājumu metode, kura sagatavos maksājumu grafiku Tevis izvēlētam maksājumu termiņam. Šī maksājumu metode nodrošina lēmuma pieņemšanu reāllaikā un palīdzēs Tev pabeigt pirkumu mazāk kā 60 sekunžu laikā.
Kā izvēlēties ESTO līzingu?
Viss, kas jums jādara, ir jāapstiprina pasūtījums, jāizvēlas ESTO līzings kā maksājuma metode, jāizlasa personīgie noteikumi un nosacījumi un elektroniski jāparaksta pirkuma uz nomaksu līgums.
Kādi ir ESTO pirkuma uz nomaksu noteikumi?
ESTO nomaksas standarta nosacījumi un noteikumi:
- Procentu likme sākot no 0%;
- Līguma maksa no 0 eiro;
- Termiņš – līdz 60 mēnešiem;
- ESTO nomaksa ir pieejama visiem pilngadīgiem Latvijas Republikas rezidentiem.
Kas ir Esto Maksā vēlāk?
Esto Maksā vēlāk - Jaunais un inovatīvais maksājumu risinājums palīdz ērti norēķināties par pirkumiem 30 dienu laikā. ESTO Maksā vēlāk ir gudrs veids, kā norēķināties un saņemiet preces uzreiz un atmaksāt mēneša laikā. Iegūstiet tieši to, kas jums nepieciešams, ar daziem klikšķiem - bez procentiem, bez papildu maksas. ESTO Maksā vēlāk nodrošina ESTO LV AS.
Kas ir ESTO 3?
Lai norēķinātos par saviem pirkumiem pie apmaksas sadaļas izvēlieties populāro - ESTO 3 maksājumu veidu! Tas palīdzēs jums viegli sadalīt pirkumu 3 vienādās daļās ar 0 € procentiem un 0 € papildu maksu!
- Bez papildu maksas;
- Vienkārši - trīs vienādi maksājumi trīs mēnešu laikā;
- Pirmais maksājums vienmēr nākamajā mēnesī.
Lēmums izmantot šo maksājumu metodi ir finansiāls lēmums, kas saistīts ar riskiem un saistībām, tāpēc iesakām rūpīgi apsvērt savu vajadzību pēc jebkādiem aizdevuma produktiem.
*Piemērs: aizdevuma summa 198 eiro, aizdevuma atmaksas termiņš 6 mēneši un fiksētā procentu likme 0,00 %, vienreizeja līguma maksa 10,00EUR, ikmēneša administrēšanas maksa 2,30 eiro gada procentu likme 50,44% ikmēneša maksājums 35,30 eiro, un kopējā summa, kas jāatmaksā patērētājam – 221,80 eiro. Pirms līguma noslēgšanas izlasiet noteikumus un nosacījumus un, ja nepieciešams, konsultējieties ar speciālistu. ESTO nomaksa pakalpojumu piedāvā un regulē ESTO LV AS.